03.07.2015

Новий образ URSA
 
Компанія URSA оголошує про зміну фірмового стилю. Зміни стосуються логотипу компанії, а також фірмових кольорів URSA.
«Новий образ URSA покликаний підкреслити прагнення компанії до сталого розвитку. Протягом довгих років символом URSA залишалася біла ведмедиця з ведмежам. Цей яскравий і емоційний образ значно виділяв нас серед інших брендів на ринку і був нашою візитною карткою, тому з самого початку роботи над фірмовим стилем ми відмовились від ідеї кардинальної зміни логотипу. Замість цього ми посилили наш символ, змінивши напрямок руху ведмедиці і ведмежати. Рух вперед і прагнення до розвитку - ось ті риси, які відрізняють URSA в 2015 році. Новий образ URSA також став більш яскравим завдяки використанню насичених фірмових кольорів ».
Зміна стилю в першу чергу відобразилось на дизайні упаковки. У його основі лежить так званий protection circle - круг, що захищає від негативних впливів ззовні - шуму, холоду, спеки. Концепція кола найбільш повно відображає властивості мінеральної ізоляції на основі скловолокна та теплоізоляції з екструдованого пінополістиролу URSA, які використовуються скрізь, де тепло-і звукоізоляція повинна бути бездоганною.